• بیشترین کلیک شده‌ها

    • هیچکدام

اعتراف ابطحی به نمایشی بودن دادگاه خود در سال گذشته

ابطحی در سالروز برگزاری دادگاه خود: چه روزی بود؛ از روز قبلش تمرین کرده بودیم. به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، سید محمدعلی ابطحی در صفحه فیس بوکش با انتشار عکسی از خود در دادگاه متهمان حوادث بعد از انتخابات نوشت:« پارسال مثل امروزی دادگاه داشتیم. روز قبلش تمرین کرده بودیم.چه روزی بود……»


پارلمان‌نیوز: معاون پارلمانی رئیس دولت اصلاحات در سالروز برگزاری دادگاه خود که حرف‌های مطرح شده از سوی او در آن دادگاه تا مدت‌ها تیتر روزنامه‌های اصولگرا و مبنای تحلیل‌های منتشر شده در آن رسانه‌ها علیه اصلاح‌طلبان بود جمله‌ای درباره علت صحبت‌های خود در آن دادگاه نوشت.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، سید محمدعلی ابطحی در صفحه فیس بوکش با انتشار عکسی از خود در دادگاه متهمان حوادث بعد از انتخابات نوشت:« پارسال مثل امروزی دادگاه داشتیم. روز قبلش تمرین کرده بودیم.چه روزی بود……»

یک پاسخ

  1. متاسفانه تعدادی از مردم ما بدون اعتنایی به مبانی دین که مهم اعتقاد به یزدان یکتا است بخ خاطر تبلیغات منفی بیگانه و همچنین بی اعتمادی به تعدادی از مسئولان از خدا دور شده اند به توصیه یک برادر هموطن اقلیت مذهبی از همه مردم ایران دعوت می کنم که با هم متحد شوید و کمی چشمانتان را روی حقیقت باز کنید خیال نکنید که بیرون از این مرزمقدس کسی به فکر مردم ما هست یا در آنجا بهشت برین هست نه خیالی خام اگه این فکر رو بکنید ما ایرانی هستیم و بعید از ما که تا این حد با هم مشکل پیدا کنیم لازم به ذکر است که زمان کوروش بزرگ هم این چالشهای پلید پیش اومد ولی به کمک مزدا اهورا برطرف شد به امید ظهور منجی (سوشیانت) انسان وجودی از حقیقت دارد و دنباله رو حقیقت باشید که حقیقت مطلق مزداست (برگرفته از آموزگار بزرگ ما ایرانیان اشوزرتشت نبی)

بیان دیدگاه