• بیشترین کلیک شده‌ها

    • هیچکدام

عکس / نفت شهر همچنان در آتش

عکسها از رجا نيوز

3 پاسخ

  1. با سلام.
    من خودم زمانی رئیس تعمیرات چاههای نفت شهر بودم و به خاطر بی لیاقتی مافوقین خود مجبور به انتقال شدم . متاسفانه به علت بی خردی عده ای مدیران و مسئولین ما شاهد این چنین حادثه ها خواهیم بود الان در عسلویه بخش مهندسی کار میکنم. اینجا نیز به همان درد گفتار است.

  2. لوله آب نیست که انگشتتو بکنی توش بند بیاد
    چاه نفته

    الآن هم به جای غر زدن افتخار کن 2 ماهه تونستن جلوش رو بگیرن

  3. افتخار می کنم که در طی مدت کوتاهی بارها چاهها ی نفت بی ارزش ما در آتش سوخته تو هم افتخار کن و کلاهت را بگذار بالاتر

پاسخی بگذارید

