• بیشترین کلیک شده‌ها

    • هیچکدام

عکس / تظاهرات افعانها عليه ج ا اين بار در شهر هرات

پنجشنبه ، 20 مه 2010. تظاهر کنندگان افغان در اعتراض به اعدام  افغانها در در ايران  در مقابل در ورودی کنسولگری ایران در هرات  تجمع  کردند.  معترضان و گروه های حقوق بشر ميگويند که ایران 45 افغان را در هفته های اخیر به اتهام قاچاق مواد مخدر اعدام کرده است.

16 پاسخ

  1. دمتون گرم…
    مرگ بر خامنه اي

    • به خدا من نه بسیجیم نه اخوندم نه حزب اللهی ام نه بابام اخونده نه سپاهی نه نون مفت از این نظام خوردم ولی حاضرم جونم رو واسه خامنه ای بدم ولی واسه احمدی نژاد تره هم خورد نمیکنم
      ولی دوستان چه خوبه به همدیگه توهین نکنیم بخدا

  2. دمتون گرم
    بازم به غیرت شما ها
    زنده باد آزادی

  3. اينام فهميدن كه اين حكومت چه خونخواري هستش

  4. البته در این مورد که دستشون درد نکنه که دارن بر علیه جمهوری اسلامی شعار میدن شکی نیست ولی این حکومت احمق کی میخواد از این چنین موارد درس عبرت بگیره چندین همین افغانیها توی مملکت ما 100000000000000000 جنایت و خلاف انجام دادن به دختر های ایرانی تجاوز کردن ، ادم کشتن، دزدی کردن و…. من خودم به شخصه از تموم این قوم متنفرم واگه روزی قدرتی داشته باشم تموم افغانیهایی که در ایران هستن رو زنده زنده میسوزونمشون تا شاید گوشه ای از جنایاتی که با مردم ما و کشور ما کردن جبران بشه هنوز خاطرات تلخ جنایات این کثافتها از ذهن مردم پاک نشده.

  5. ضمنا» به خاطر اینکه این کثافتها قاچاقچی بودن حقشون بود که اعدام بشن. تصور کنید هر کدوم از اینا 100 نفر رو معتاد کنه …. واینبار میگم دست حکومت ننگین اسلامی درد نکنه که اینارو اعدام کرد.

  6. جناب مهران
    واقعا باعث تاسف است که اين گونه عمق نژاد پرستي خود را به نمايش گذاشته اي.هيتلر هم دقيقا همين تفکر تو را داشت که ميليون ها انسان را کشت و صد ها هزار نفر را در کوره هاي آجر پزي سوزاند.واقعا برايت متاسفم که اينگونه راجع به انسان سخن مي گويي.اول اينکه مگر تمام جرم و جنايت ها توسط افغانها صورت گرفته است.مگر خفاش شب افغاني بود؟.مگر اين همه آمار جرم و جنايت در روزنامه ها مي خواني چند درصد مربوط به افغانها است؟.تمام آنها روزگار نه چندان دور متعلق به اين کشور بودند.فقر وحشتناک و نبود حداقل هاي زندگي آنها را بيچاره کرده است.ما بايد به آنها کمک کنيم تا فقر آنها کاهش يابد و آنها را به تباهي نکشاند نه اينکه آنها را به کوره آجر پزي بسپاري.واقعا متاسفم همين

    • نزاد پرست نیست راست میگه مهران وقتی میان مفت میخورن بعدشم به دخترای ایران تجاوز میکنه اگه ساکت بشینی باید در مورد خودت حتما فکر کنی که چرا هیچ احساسی به این عمل نداری

      • فرید عزیز عاجزانه از جنابعالی تقاضا میکنم سنگ یه عده جنایت کار رو به سینه نزنی اینا هر وقت از دستشون بر اومده بدترین جنایت ها رو در حق مردم ما چه در حال چه گذشته انجام دادن مگه ما حمله محمود افغان رو به کشورمون در زمان صفویه فراموش کردیم یا کشتن سفیران ایران تو کابل رو به دست همین افغانی ها یا معتاد کردن برادرامون رو ؟!!!

  7. تو هر قشری خوب و بد پیدا میشه اگر یکی دو نفر افغانی خائن که در ایران جرم وجنایت مرتکب میشه که نباید همه افغانها را زیر سوال برد اگر در ایران خامنه ای و امثال او جنایت میکنند نباید اخوندهایی همچون برقعی و غیره را که هیچ ارتباطی با خونخوار خامنه ای ندارند زیر سوال برد من یک ایرانی هستم ولی افتخار میکنم به افغانیهایی که از مملکتشان دفاع میکنند و هیچ ترسی هم از شهادت ندارند درود بر مجاهدان افغانستان مرگ بر اصل ولایت فقیه

  8. جنبش سبز آهسته آهسته دارد به شهرهای مختلف افغانها می رود واین حرکت زیباست.اولین کشور همسایه ای که علی رغم برخورداری یکسری امتیازها از این رژیم با جنبش مردمی ایران همراه شده.

    • حرف مفت نزن بابا چهارتا افغانی جنایت کار جو گیر که واسه دلار امریکایی ریختن دم سفارت کشور کوروش چه میفهمند از جنبش پاک سبز؟!

  9. آقا مهران 5سال دیگه که مجبور شدیم برای کار بریم افغانستان و اونجا معروف به «کارگر ایرانی» شدیم، می فهمیم دنیا دست کیه.
    همین دیروز دیدم تو مترو پیرمرد یه افغانیه بیچاره رو گرفته بود به باد فحش و اگه زورش می رسید حتما کتکش هم میزد، سر اینکه ساک افغانیه تو پله برقی خورده بود بهش! تنها قومی که از خودمون پایین تر می دونیم افغانیان راجع بهشون اینا رو میگیم. خوب شد که جای آمریکاییا نیستیم. بد نیست یکم رفتار با غریبه ها رو از اونا یاد بگیریم.
    در کل زنده باد مخالف خامنه ای آدمکش از هر مسلک و دین و قومیت

  10. آقا فرید و آق مهدی دوستان عزیز ظاهرا» من یه خورده بد حرفم رو زدم و سوء تفاهم شده اونقدر ها هم که فکر میکنید نژاد پرست نیستم🙂 ببخشید اگه اینطوری گفتم . منم با کمک به مردم بیچاره موافق هستم ماله قوم و ملت و آیینی که باشه . عزیزان من نمیخوام و نمیگم که تموم افغانیها بد هستن منم موافقم که توی هر ملتی خوب و بد هست من خودم با افغانیهایی هم آشنا بودم که بسیار بسیار ادمهای خوب و انسانی بودم. کار اون پیر مرد و یا هرکس دیگه رو هم بخواد خودش واسه خوسه قانون بزاره نمیپسندم . ولی اگه اوناهایی که این دولت ننگین اعدام کرده حقشون بوده.
    واسه اینکه بدونیت من اون چیزی نیستم که فکر میکنید و نوشتید یه مورد رو براتون تعریف میکنم شاید متوجه بشید که منظورم از نوشتن قبلی چی بوده ،کمتر از یک ماه پیش کیف پولم رو گم کردم که توش کارتهای عابر بانک+ کارتهای شناسایی و مبلغی پول بود بعد 3-4 روز گشتن روزی که دیگه میخواستم برم پاسگاه و اعلام گمشدن مدارک رو بکنم بصورت اتفاقی رفتم و از یکی از مغازه ها که قبلا» در مورد کیفم پرسیده بودم سئوال کنم که طرف گفت کیفت پیدا شده . و بهم گفت که دوتا افغانی پیداش کردن و اوردن دادن خیلی خوشحال شدم کارتم رو دادم به اون بنده خدا و گفتم هر موقع که اومدن اینجا بهشون بگو با من تماس بگیرن تا شیرنیشون رو بهشون بدم و بعد از اینکه باهام تماس گرفتن و باهاشون قرار گذاشتم مبلغی رو بعنوان شیرنی بهشون دادن که حتی اول قبول نمیکردن. بعد از این قضیه برای کسایی که میدونستن این اتفاق افتاده قضیه رو که دئتا افغانی کیف رو پیدا کردن و صحیح و سالم تحویل دادن تعریف کردم و حتی اینو هم گفتم که امکان داشت اگه یک ایرانی کیف رو پیدا میکرد پولهاشو برمیداشت و….
    به هر حال دوستان منم ادمهای خوب از این قوم دیدم ولی اینو هم قبول کنین که با کسانی که مسبب الوده شدن جوونهای ایرانی و بقیه مردم میشن نباید خوب برخورد کرد من فکر میکنم این بزرگترین جنایت باشه که کسی باعث بشه یه نفر معتاد بشه .
    مجددا» از کلیه دوستان و عزیزانی که باعث شدم فکر بدی بکنن معذرت میخوام.

  11. بازم به غیرت این افاغنه ، آفرین بر شما

  12. بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
    چه عضوی به درد آورد روزگار دیگر عضو را نماند قرار
    برادران عزیز ومحترم
    من متاصف هستم از اینکه دولت ها همیشه ملتها را بر اساس منافع خودشان تعریف کرده اند و افغانستان یکی از ان کشورها است که در ایران به صفت یک کشور ذلیل و خوار و با مردمانی پست معرفی شده است و خواسته اند با نشان دادن چهره ای کثیف ازمهاجران افغان ملت ایران را در مقابل آنها بر انگیزند و اگر کسی بنام خفاش شب ظاهر شد و افغان معرفی شد بعد از ان صدها افغان کشته و هزارها افغان بدون اینکه حقوقشان داده شود از کارهایشان اخراج شده و پا برهنه و بیخبر از فامیلهایشان از کشور به یک شکل بسیار فجیح بیرون شدند
    عزیزان هم زبان وهم فرهنگ که زمانی ما و شما یک تن بودیم :
    در چند دهه اخیر که شما شاهد مهاجرت افغانها بوده اید همه از روی مجبوری و مقاومت در برابر تجاوز ابرقدرتها استکباری بوده و ما مردم بسیار زجرهاوتحقیرها وستم ها به خود دیده ایم ولی با ایمان به خدا واعتقاد به دنیای دیگر و امید به آینده قدم بر میداریم .
    دوستان عزیز اگر یک نفر جرمی مرتکب میشود به این معنا نیست که تمام قوم او مجرم است به قول دستانمان در هر جامعه خوب و بد وجود دارد.
    از وجود چنین آدمهای بد ما هم شدیدا متاثر هستیم .

پاسخی بگذارید

